Ο Αναστασιάδης εκφράζει την λύπη του σε tweet

Θα μπορούσε να ήταν και αποκριάτικο face-painting.

Ο πωλών τοις μετρητοίς VS ο πωλών επί πιστώσει

Ο πωλών τοις μετρητοίς VS ο πωλών επί πιστώσει (satan=έμπορος, βερεσι-έ=πίστωση)

Ένα χρόνο ακριβώς πριν τις Προεδρικές εκλογές στην Κύπρο, η εισήγηση (τροπολογία) του ΕΛΑΜ για να “γιορτάζεται”, “τιμάται”, “μνημονεύεται(;)” κτλ., στα δημόσια σχολεία, το (άτυπο) δημοψήφισμα/συλλογή υπογραφών για την Ένωση (με την Ελλάδα), που έγινε στην Κύπρο το 1950, περνά από την Επιτροπή Παιδείας με τις ψήφους και των τριών βουλευτών του ΔΗΣΥ (το κυβερνητικό κόμμα μας) και πάει στην Ολομέλεια της Βουλής για τελική ψηφοφορία.

Στην ψηφοφορία της Ολομέλειας που ακολουθεί:

  • – οι βουλευτές του ΑΚΕΛ ψηφίζουν εναντίον – τελεία.
  • – οι βουλευτές του ΔΗΣΥ, που με τις ψήφους τους στην Επιτροπή Παιδείας το έφεραν στην Ολομέλεια, τώρα … απέχουν σαν τον Πόντιο Πιλάτο και κάνουν πάσα στους …
  • – … Φασίστες+ΕΔΕΚ+ΔΗΚΟ+κομματίδια της κουτάλας που το ψηφίζουν απνευστί.

Όπερ και περνά!

Με τέλεια συμπαιγνεία όλων πλην ΑΚΕΛ που όμως επιμένει να “κρατά το φανάρι” στον Αναστασιάδη, όπως παλαιότερα το κρατούσε και στον Τάσσο Παπαδόπουλο και στον Μακάριο.

Βέβαια τέτοιες βλακώδεις εξάρσεις Ενωσιολαγνείας (μιλώ για την απόφαση της Βουλής) συμβαίνουν καθημερινά στην Κυπριακή Δημοκρατία. Π.χ. στο αρχείο της Κυπριακής Βουλής υπάρχει η ομιλία του τότε προέδρου της (Γ.Ομήρου, ΕΔΕΚ) στις 9/10/2015 που περιγράφει πως χέστηκε από την χαρά του που βρήκε το ευαγγέλιο με το οποίο ορκίστηκε η «Επιτροπή Προπαρασκευής του Αγώνος της Ενώσεως της Κύπρου μετά της Μητρός Πατρίδος» το 1953. Απολαύστε στυλ:

Είναι μεγάλη η συγκίνηση, αλλά και η τιμή, να παραδίδω σήμερα το ιερό Ευαγγέλιο, στο οποίο ορκίστηκε η «Επιτροπή Προπαρασκευής του Αγώνος της Ενώσεως της Κύπρου μετά της Μητρός Πατρίδος» το 1953. Αυτό το σπάνιο κειμήλιο, επαναφέρει στη μνήμη μας τα ιδανικά των οραματιστών της Ένωσης της μαρτυρικής Κύπρου με το Μητροπολιτικό Ελληνισμό, τον ίδιο τον αγώνα του 1955-59 με τις χρυσές σελίδες ανδρείας και θυσίας, που τον χαρακτήρισαν, αλλά και την αταλάντευτη πίστη, με την οποία πολέμησαν οι Έλληνες της Κύπρου για την ελευθερία τους …

Αυτός το τερμάτισε στην Μητροπολιτική πομφόλυγα. Κλαυσίγελος.

Πίσω στο παρόν, αυτή την φορά τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά. Ο Ακκιντζί ζητά από τον Αναστασιάδη να ακυρώσει με κάποιο τρόπο την απόφαση της Κυπριακής Βουλής. Αύριο, δεν θα πάει στις συνομιλίες. Λέει ότι οι Τουρκοκύπριοι νιώθουν ανασφαλείς που η κυπριακή βουλή πήγε και θυμήθηκε την Ένωση (με την Ελλάδα) 65 χρόνια μετά. Μμμμμ άσε με να μαντέψω: εγγυήσεις της Τουρκίας μήπως;

Ο Ακκιντζί μίλησε επίσης για ρατσιστικές επιθέσεις στο “νότο” εναντίον Τ/κ. Δες π.χ. αυτά:

  1. καταστρέφουν λάστιχα αυτοκινήτων Τ/Κ στο Τρόοδος,
  2. 16 μαθητές στο δικαστήριο για ζημιές σε αυτοκίνητα Τ/κ,
  3. Επτά περιστατικά επιθέσεων εναντίον Τ/Κ μέσα σε 15 μήνες

… δυστυχώς τέτοιων περιστατικών ουκ έστε τέλος και αριθμός …

Διαβάζοντας τον κανονισμό της Κυπριακής Βουλής βρήκα τα εξής:

Οι νόμοι και οι αποφάσεις της Βουλής κοινοποιούνται στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, ο οποίος, μέσα σε δεκαπέντε μέρες από την κοινοποίησή τους στο γραφείο του, υποχρεούται να τα εκδώσει με δημοσίευση στην Επίσημη Εφημερίδα της Δημοκρατίας. Μέσα στην προθεσμία αυτή ο Πρόεδρος δικαιούται να αναπέμψει το νόμο ή την απόφαση της Βουλής ή τμήμα τους για επανεξέταση, εκθέτοντας ταυτόχρονα και τους λόγους της αναπομπής. Σ΄ αυτή την περίπτωση η Βουλή αποφασίζει για το αναπεμφθέν θέμα μέσα σε δεκαπέντε μέρες ή μέσα σε τριάντα μέρες σε περίπτωση αναπομπής του προϋπολογισμού. Αν η Βουλή εμμείνει στην απόφασή της, ο Πρόεδρος εκδίδει το νόμο ή την απόφαση μέσα στα πλαίσια της καθορισμένης από το σύνταγμα προθεσμίας.

Αν το παραπάνω ισχύει και για το “ψήφισμα”/απόφαση/νόμο ή όπως άλλως θέλουν να το ονομάζουν, τα πράγματα είναι απλά:

Ο Αναστασιάδης στέλνει τον νόμο πίσω στην Βουλή όπως έχει δικαίωμα και όπως έπραξε και στο παρελθόν όταν ήθελε να ανοίγουν τα καταστήματα και τις Κυριακές (05/2015) και η Βουλή δεν του έκανε το χατήρι. (Τότε το “εξάσκησε” το δικαίωμα του μια χαρά …)

Και η Βουλή τότε πρέπει να ξανα-αποφασίσει. Βασικά οι Πόντιοι Πιλάτοι που απείχαν.

Ακόμα και να μην ισχύει το παραπάνω, ο δικηγόρος των Εοκαβητατζήδων πρέπει να ξεκαθαρίσει στο κόμμα του ότι αν δεν ξεχάσουν το “την Ελλάδα θέλομεν και ας τρώγωμεν πέτρες”, Λύση δεν υπάρχει.

Χωρίς Λύση,

  • Αέριο γιοκ
  • Μπίζνες με την Τουρκία γιοκ.

  • Φτηνό εργατικό δυναμικό από ούμπερ-λούμπεν έποικους γιοκ.

  • Ξέπλυμα+απόκρυψη τουρκικού κεφαλαίου μέσω κυπρίων δικηγόρο-τραπεζιτών γιοκ.

  • Νερό άκοπο από την Τουρκία για τα γήπεδα των γκολφ τους και τις πισίνες των ξενοδοχείων τους γιοκ.

  • Οικονομική “ανάπτυξη”; Μμμμμ … γιοκ!

  • Κέρδη για το Κεφάλαιο και πάλι, δυστυχώς, γιοκ!

  • Το φινάλε : εικόνες από την κατεχόμενη Κύπρο: πρόβατα (αγρινό με τζέρρατα) και σημαίες.

    Το φινάλε : εικόνες από την κατεχόμενη Κύπρο: πρόβατα (αγρινό με τζέρρατα) και σημαίες. (click για μεγέθυνση)

    Έτσι φρόνιμο είναι να το ξεκαθαρίσουν τώρα, στο μυαλό τους, αυτοί οι εθνικόφρονες που τόση προδοσία, αίμα και πόνο έφεραν στην Κύπρο μας τα τελευταία 70 χρόνια, με

    • την ΕΟΚΑ Α’ και τον καθαρά αντι-κομμουνιστικό, εθνο-διχαστικό της αγώνα δήθεν εναντίον των Άγγλων αποικιοκρατών οι οποίοι, κατά την γνώμη μου, στον ουρανό γύρευαν τους “χρήσιμους ηλίθιους” που θα τους επέτρεπαν να παραμείνουν στο νησί τόσο με βάσεις όσο και ως εγγυητές της ασφάλειας των σύνοικων στοιχείων εσαεί, και στα κατηχητικά της Κύπρου τους βρήκαν.

    • Tην ΕΟΚΑ Β’ που έδωσε συνειδητά και βάσει σχεδίου, την ευκαιρία στην Τουρκία να εισβάλει στην Κύπρο και να μας κάνει πρόσφυγες.

    • τον χίτη Γρίβα, τις παραστρατιωτικές οργανώσεις Λυσσαρίδη (ΕΔΕΚ), Γιωρκάτζη, Σαμψών, Τάσσου Παπαδόπουλου κ.α., στα πλαίσια του Σχεδίου Ακρίτα για να επιβληθούν στους Τουρκοκυπρίους μέσα στο Ενιαίο Κυπριακό Κράτος του 1960 (υπόψιν, αυτό οι Τούρκοι το βλέπουν και σαν εθνοκάθαρση).

    Να το ξεκαθαρίσουν τώρα στο μυαλό τους λοιπόν ότι πάππαλλα η Ένωσις …

    … Πάππαλλα η Ένωσις αν θέλουν να συνεχίσουν την μάσα όπως έχουν συνηθίσει.


    Κι ο διάολος μες στου ντόμινου τ’ ατλάζι
    φιλιά μ’ έν’ αγγελούδι σαν αλλάζει,
    ουρλιάζοντας τη μαύρη ουρά κουνάει.

    (Κώστας Καρυωτάκης)

    Δεκτά σχόλια και ενστάσεις φυσικά.

    ΑΧΠ

    ——–
    Σχέδιο Ακρίτας:

    1. ΤOΥΡΚΟΑΝΤΑΡΣΙΑ Ή ΕΛΛΗΝΟΑΝΤΑΡΣΙΑ;“, Γιώργος Κουμουλλής, από το online περιοδικό “Δέφτερη Ανάγνωση – İkinci Okuma [Emin Olma]”.
    2. Μακάριος Δρουσιώτης “Αλήθειες και ψέματα για τις διακοινοτικές συγκρούσεις του 1963-1964. Ανεξεταστέα στην Ιστορία η ΟΕΛΜΕΚ“.
    3. Συζήτηση στο Phorum.

    Άλλες παραπομπές / πηγές:

    1. “Φασισμός, Ξενοφοβία και Ρατσιστική Βία στην Κύπρο 1999-2015” (Εργατική δημοκρατία)
    2. Θα διορθωθεί το λάθος, μια αποκριάτικη φανφάρα ήταν, είναι πολλά αυτά που διακυβεύονται: Τις κινήσεις της ε/κ πλευράς για ‘διόρθωση του λάθους’ δηλώνει ότι αναμένει ο Ακιντζί, 22/02/2017.
    Εφημερίδα "Ενωσις" - Νήσος Κύπρος (εν δεύτερο) εν έτει 2016

    Εφημερίδα “Ενωσις” – Νήσος Κύπρος (εν δεύτερο) εν έτει 2016.

    Advertisements

About ΑΧΠ

\|/ Endika Mesa (islaind at yahoo.co.uk) ex livantes \|/
This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s